ELEKTRYCZNY MOTOCROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ!

  • Moc: 2,04 kW (6kW)
  • Bateria: 60 V 37 Ah
  • Masa własna: 56 kg
  • Prędkość maksymalna: 45 km/h (80 km/h)
  • Czas ładowania: 3h
  • Moment obrotowy: 240 Nm
  • Dostępne kolory: Czarny, niebieski, srebrny
  • Homologacja: TAK

WERSJA Z HOMOLOGACJĄ LIGHT BEE L1E POSIADA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY, ABY POJAZD MÓGŁ BYĆ UŻYWANY NA DROGACH PUBLICZNYCH!

Moc oraz zasięg – Motocykl elektryczny Light Bee L1e X

SURRON JEST WYPOSAŻONY W SILNIK O MOCY 6 KW (~8,2 KM) . SILNIK JEST IDEALNIE UMIESZCZONY W RAMIE, BLISKO ŚRODKA CIĘŻKOŚCI ELEKTRYCZNEGO CROSSA.
Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi. Razem z niską wagą SurRon’a (47 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Osiąga prędkość maksymalną 80 km/h. Pojazd posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z kierowcą o wadze około 95 kg motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 3 godzin. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans ponad 100 kilometrów.

Motocross elektryczny SurRon – Bateria oraz ładowanie

BATERIA LI ION SKŁADA SIĘ Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OGNIW OD FIRMY PANASONIC O NAPIĘCIU 60 VOLT I POJEMNOŚCI 32 Ah.
Bateria da się bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć, można ją ładować poza SurRon’em. Stan naładowania baterii jest wyświetlany na panelu LCD, który informuje również o ładowaniu. Bateria ładuje się zewnętrzną 10 A ładowarką, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.

Wyświetlacz, oświetlenie, interfejs

Wyświetlacz elektrycznego cross’a na kierownicy pokazuje ważne informacje z kluczowymi parametrami (prędkość, ilość przejechanych kilometrów, całkowita ilość przejechanych kilometrów). Centralny wyświetlacz pokazuje również aktualny stan naładowania baterii oraz informuje o jej ładowaniu. SurRon standardowo jest wyposażony w przednie i tylne światła i gniazdo USB do ładowania na przykład telefonu. Elektryk posiada również prosty przełącznik trybu jazdy.

Rama oraz amortyzacja

KONSTRUKCJA RAMY ZOSTAŁA OD POCZĄTKU PRZYSTOSOWANA DO WYKORZYSTANIA SILNIKA ELEKTRYCZNEGO!
Doskonale dopasowuje wagę baterii i silnika do środka ciężkości w SurRon. Sposób wykorzystania profilów aluminiowych z pewnością zadowoli każdego miłośnika nowoczesnych technicznych konstrukcji. Aluminiowe profile, wraz z całą koncepcją elektrycznego cross’a, zapewniają minimalną masę całkowitą, sztywność ramy, wygodne prowadzenie i trwałość motocykla. Waga ramy wynosi tylko 7,8 kg! Przednie i tylne zawieszenie zapewniają wysokiej jakości komponenty firmy KKE. Tylny widelec wyposażony jest w kołyskę. Przedni widelec i tylne zawieszenie są w pełni regulowane.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Opis

Moc znamionowa silnika
2040 [W]
Maksymalna moc silnika
6000 [W]
Typ silnika
bezszczotkowy DC, BLDC
Typ Baterii
Litowo-jonowa wyjmowana
Pojemność baterii
37 [Ah]
Maksymalna prędkość
45 km/h (75 km/h po odblokowaniu)
Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu
100 [km] (@20km/h)
Tryby prędkości
SPORT + ECO MODE
Czas ładowania
3,5 [h]
Wodoodporność
Klasa ochrony IP65
Maksymalne obciążenie
100 [kg]
Maksymalny moment obrotowy
250 [Nm]
Napięcie znamionowe
60 [V]
Obroty znamionowe
5400 [r/min]
Napęd
Napęd główny - paskowy HTD 8M; Napęd dodatkowy - łańcuchowy 420, 106 ogniw
Dodatkowe funkcje
Hamowanie rekuperacyjne (tylko w trybie SPORT)
Zawieszenie przednie
podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany
Zawieszenie tylne
centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany
Skok tylnego koła
210 [mm]
Przedni hamulec
tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 [mm]
Tylny hamulec
tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 [mm]
Koło przednie
aluminiowe, 19*1,4
Koło tylne
aluminiowe, 19*1,4
Przednia opona
70/100-19 off-road
Tylna opona
70/100-19 off-road
Rozstaw osi
1230 [mm]
Wysokość (siedzenie)
820 [mm]
Prześwit
270 [mm]
Waga (netto)
47 [kg]
Waga (pojazdu z akumulatorem)
58 [kg]
Wymiary (długość x szerokość x wysokość)
1860x780x1050 [mm]

8 innych produktów w tej samej kategorii: