Motocykl napędza silnik o pojemności 250cc, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Zastosowana została w nim manualna pięciobiegowa skrzynia z jałowym biegiem pomiędzy pierwszym a drugim biegiem co zapewnia płynną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów jak w pełno wymiarowych motocyklach.

Motocykl oryginalnie porusza się na stalowych 19 calowych kołach z przodu i 16 calowych kołach z tyłu, a wysokość siedzenia wynosi 93 cm, dzięki czemu każdy rajder będzie czuł komfort podczas jazdy. Oprócz tego obręcze wraz z blokadą wykonano z najwyższego stopu stali zapewniając idealny kompromis między sztywnością i elastycznością, plus zastosowano szprychy z nierdzewki.

Jeżeli myślisz, że jeździłeś na enduro ze świetnym zawieszeniem to musisz przestestować ThumpStar. Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 830 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 450mm. Pamiętaj, że dobre zawieszenie to połowa drogi do sukcesu. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza tzw. kiwak co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, regulację wysokich i niskich prędkości oraz zwiększony komfort jazdy.

Podnóżki wykonano z wysokiej jakości stali nierdzewnej, aby zapewnić wytrzymałość i świeży wygląd przez wiele lat, a całość wykończono idealnie dopasowanymi sprężynami, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy.
Kolejnym atutem jest fakt, że pojazd ten to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.

Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSB 250 został wyposażony w przesuwany napinacz łańcucha CNC. Przy prawidłowej konserwacji - silnik ten działa przez lata bez remontu silnika.

Dodatkowo oferta posiada w zestawie plaston i lampę! Sam zdecyduj co bardziej ci odpowiada!



ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!

NEW - TSB 250 rama_1.pngNEW TSB250 układ wydechowy_1.pngNEW TSB250 rozwój wahacza.pngNEW TSB250- wodoodporna elektronika.png

Opis

Typ silnika
TY | 4-suwowy, jednocylindrowy | chłodzony powietrzem
Pojemność silnika
250cc
Skrzynia biegów
manualna, 5-biegowa (1-N-2-3-4-5)
Rozrusznik
Elektryczny
Gaźnik
PE 28mm
Napęd
Łańcuchowy (520 ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
120km/h (w zależności od przełożeń)
Układ wydechowy
oryginalnie z Pipebomb
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
VS1 Inverted Forks | Długość 830mm | Średnica lagi 53/58,5mm
Tylny amortyzator
Mono shock | Długość 450mm
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym (tarcza 260 mm)
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym (tarcza 240 mm)
Koło przednie
19"
Koło tylne
16"
Przednia opona
80/100
Tylna opona
100/90
Rozstaw osi
1340mm
Wysokość (siedzenie)
930mm
Pojemność zbiornika
6.3L
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
1480x455x830
Dodatkowe informacje
PLASTRON i LAMPA w zestawie

5 innych produktów w tej samej kategorii: