• Wyprzedaż!
  • -500,00 zł

Silnik o pojemności 140cc, jednocylindrowy. Manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów przy użycia sprzęgła.

Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.

Odlewana aluminiowa piasta została zmieniona na zębatkę z 6 śrubami i tarczę z 4 śrubami, przy przejściu na oś 20mm, która pozwala na zastosowanie ponadwymiarowych łożysk kół. Ponadto zamieniono te podatne na rozciąganie stalowe szprychy (w porównaniu do pozostałych Pitbików) na odporne na rozciąganie i zatrzaskiwanie szprychy ze stali nierdzewnej. I wreszcie, felgi zostały ulepszone do najwyższej klasy stopu aluminium. Rozmiar kół to 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu) z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12.

Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 770 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 350mm. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza. Świetną opcją jest fakt, że Pitbike rośnie wraz z młodym rajderem, gdyż został zaprojektowany tak, aby można go było ulepszyć w celu wydłużenia okresu eksploatacji wraz z rozwojem dziecka - po prostu należy zmodernizować przednie i tylne zawieszenie do wyższej opcji.

Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Zastosowano wysokiej jakości materiał ze stali nierdzewnej dla wytrzymałości i świeżego wyglądu przez długie lata, wykończony idealnie dopasowanymi sprężynami.

Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.

Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSR 140R został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Ogólnie przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.

Podsumowując, THUMPSTAR TSR 140R to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.

PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!



ZAINTERESOWANY? Sprawdź szczegóły na poniższych zdjęciach!

TSK 140 silnik_2.png

SYV140R

Opis

Typ silnika
YX 4-suwowy, jednocylindrowy
Pojemność silnika
140cc
Skrzynia biegów
manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Mikuni 26mm
Napęd
Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
oryginalnie z Pipebomb DW1 o średnicy 38 mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
VS1 Inverted Forks | Długość 770mm | Średnica lagi 45/48mm
Tylny amortyzator
VS1 Linkage U Shock | Długość 350mm (+/-10 mm)
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (tarcza 220 mm )
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
Koło przednie
70/100-14
Koło tylne
80/100-12
Przednia opona
14"
Tylna opona
12"
Rozstaw osi
1260mm
Wysokość (siedzenie)
880mm
Pojemność zbiornika
3,4L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
80/90kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
1420x430x640mm

16 innych produktów w tej samej kategorii: