Pierwszy motocykl dla dziecka? Wymiana sprzętu na większy? W obu przypadkach Thumpstar TSC 125 to idealne rozwiązanie. Świetnie sprawdzi się na dojazdówkach, torach Pitbikowych (ale nie tylko) czy przeprawowo. Ciekawa stylistyka, mocny silnik, wysoka wytrzymałość elementów to nie wszystko czym może zaskoczyć cię ten motocykl.

Silnik o pojemności 125cc, jednocylindrowy. Manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę a dziecko już od najmłodszych lat uczy się operować BIEGAMI przy użycia sprzęgła.

Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.

Mini motorek został wyposażony w przedni widelec typu Conventional Forks o długości 630 mm oraz tylny - Mono shock o długości 270mm. Porusza się na 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu), stalowych kołach z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12. Układ hamulcowy tarczowy z pojedynczym zaciskiem tłokowym by zwiększyć skuteczność hamowania (przód oraz tył). Podobnie jak w przypadku wszystkich motocykli off-rodowych hamulec przedni znajduje się na kierownicy (w postaci klamki), zaś tylni to hamulec nożny.

Ochrona rajdera to cecha, którą bierzemy pod uwagę dlatego osłonę startera została udoskonalona by chronić kierowcę przed wszelkimi rodzajami zaczepienia łańcucha o stopę, ale także aby chronić silnik w przypadku awarii łańcucha lub koła zębatego i puszczenia.

Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.

Podsumowując, THUMPSTAR TSC 125CC to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.

PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i porządną książkę serwisową. Niewierzysz? Zapytaj Naszego konsultanta!

SYV125C

Opis

Typ silnika
YX 4-suwowy; jednocylindrowy
Pojemność silnika
125cc
Skrzynia biegów
manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
Rozrusznik
KICK
Gaźnik
Molkt VM22 26mm
Napęd
Łańcuch (428 ogniw)
Układ zapłonowy
CDI
Prędkość maksymalna
90 km/h (w zależności od przełożeń)
Rama
TRI-BAR marki THUMPSTAR
Układ wydechowy
standardowy, średnica wydechu 28mm
AIRBOX
TAK - pod lewym, tylnym plastikiem
Kiwak
TAK
Przedni amortyzator
Conventional Forks | Długość 630mm | Średnica lagi 33/40mm
Tylny amortyzator
Mono shock | Długość 285mm
Przedni hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Tylny hamulec
tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym
Koło przednie
14"
Koło tylne
12"
Przednia opona
70/100-14
Tylna opona
80/100-12
Rozstaw osi
1060mm
Wysokość (siedzenie)
780mm
Pojemność zbiornika
3L
Waga (pojazdu z akumulatorem)
65/75kg
Rozmiar opakowania produktu (długość x szerokość x wysokość)
1320x355x640mm

16 innych produktów w tej samej kategorii: